Image Map

Mean Ass Drunk

by Watsky

/
  • Streaming + Download

    Includes unlimited streaming via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    Purchasable with gift card

      $1 USD  or more

     

lyrics

We’re summoning spirits
We’re tearing the label
We’re clearer than vodka
Don’t bottle it up, don’t bottle it up

Has anybody told you you’re a mean ass drunk?
Has anybody told you you’re a mean ass drunk?
Has anybody told you you’re a mean ass drunk?

Oh no
Oh shit
Oh no
Oh shot

You say it’s your thing to be honest
Like it’s kind of this token of pride
Well to be honest, you’re kind of a goddess
But being with you kind of kills me inside
You want me to explain it?
We’ll it’s sorta of this look in your eye
Like you’re cooking an egg on the hood of a car cause you looked at it hard but my heart is the egg and you’re watching it fry
I'm not gonna cry. Not gonna lie, I am gonna cry (but not right here!)
Gimme like a minute lemme get up in my feelings while I pop my beer
Shit is getting muddy and I’m seeking out a buddy at the bottom of my bottle but it’s not quite clear
What you expect from me, when you’re disrespecting me

Oh no
Oh shit
Oh no
Oh shot

Wanna treat me like a dog on a leash
That’s your prerogative, sheesh
But if she wanna see what we got
when the saga repeats: nada, capish?
I’m not a complete wretch
I fetch, I sit at bit
but I’m not gonna stay
And if you wanna see me, you can see my feets
and my cute little cheeks when I’m walking way
You can see me sitting on the dock of the bay
You can see me licking on my crotch like a stray
But if you gotta see me like a prop in play
Gotta say I’ll be skipping what you got for today
And maybe you’ll be thinking that I’m hot in the head
or I’m sick and picking and at my chicken pox in the bed
You can think what you like
I think I’ll take a hike

Oh no, oh shit, oh no, oh shit
It's just one small complaint
I know I am no saint
Oh no, oh shit, oh no, oh shit
I think we're old enough to know what we ain't

credits

released November 15, 2018
Written by George Watsky
Produced by Lewis Hughes
Addl Production by Julian Le
Mixed by Justin Gerrish
Mastered by Howie Weinberg

license

all rights reserved

tags

about

gwatsky Los Angeles, California

George Watsky is a poet, author and hip hop artist.

contact / help

Contact gwatsky

Streaming and
Download help

Shipping and returns

If you like Mean Ass Drunk, you may also like: